Wolne stanowiska w KPP

Ogłoszenie na wolne stanowisko inspektora

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KAZIMIERZY WIELKIEJ
Komendant Powiatowy Policji w Kazimierzy Wielkiej

poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
inspektora
do spraw: Łączności i Informatyki
w Zespole do spraw Łączności i Informatyki Komendy Powiatowej Policji w Kazimierzy Wielkiej

 

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: Komenda Powiatowa Policji w Kazimierzy Wielkiej, ul. Aleja Parkowa 1

Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Kazimierzy Wielkiej
ul. Aleja Parkowa 1
28-500 Kazimierza Wielka

Wynagrodzenie: 4731.37 miesięcznie brutto.

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa na miejscu, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym praca w systemie jednozmianowym.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Budynek nie jest wyposażony w podjazdy dla osób niepełnosprawnych, brak windy.  Pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań:

  • Administrowanie systemami SWD, SODN, SNP,
  • Obsługa systemów KSIP, Systemu Analitycznego, PESEL, KRS, REGON, OSADZONY (wprowadzanie, sprawdzenia, analiza, typowanie),
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem lokalnej sieci komputerowej,
  • Zapewnienie ciągłej sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej, urządzeń zasilających w celu prawidłowego funkcjonowania łączności w jednostce,
  • Konfigurowanie stanowisk komputerowych, instalowanie oprogramowania komputerowego i urządzeń peryferyjnych,
  • Udzielanie instruktażu pracownikom w zakresie posługiwania się sprzętem i oprogramowaniem komputerowym,
  • Obsługa poczty elektronicznej i Internetu,
  • Nadzór nad funkcjonowaniem mobilnych terminali noszonych oraz terminali przewoźnych,
  • Nadzór nad funkcjonowaniem łączności radiotelefonicznej,
  • Obsługa centrali telefonicznej oraz umiejętność usuwania awarii systemu łączności przewodowej,
  • Instalacja nowych łącz i aparatów telefonicznych.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: średnie,
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie sprzętu i oprogramowania,
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows,
  • Dobra znajomość pakietów biurowych MS Office, Open Office,
  • Umiejętność pełnej obsługi, naprawy i wykorzystania sprzętu łączności,
  • Umiejętność wykorzystania okablowania strukturalnego,
  • Umiejętność organizacji pracy zespołowej,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Szybkie działanie w sytuacji problemowej,
  • Dyspozycyjność,
  • Umiejętność podejmowania decyzji,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Wymagania dodatkowe:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne,
  • Staż pracy na podobnym stanowisku,
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych,
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Podanie o przyjęcie do pracy
  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub w przypadku posiadania – kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później.

Dokumenty uzupełniające:

  • Kopie świadectw, zaświadczeń, dyplomów ukończenia dodatkowych kursów i szkoleń
  • Kopa dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 7 maja  2024 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:

         Komenda Powiatowa Policji w Kazimierzy Wielkiej
         ul. Aleja Parkowa 1
         28 – 500 Kazimierza Wielka
         (sekretariat Komendanta p. I lub parter budynku u dyżurnego jednostki)

       

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta na stanowisko inspektora Zespołu do spraw Łączności i Informatyki”
W przypadku jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numer: 47 8048208 lub 47 8048224

 

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem danych osobowych osób aplikujących o pracę w Komendzie Powiatowej Policji w Kazimierzy Wielkiej jest Komendant Powiatowy Policji z siedzibą przy ul. Aleja Parkowa 1, 28-500 Kazimierza Wielka.

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, kontakt: iod.kazimierza@ki.policja.gov.pl

Dane osoby aplikującej na stanowisko w służbie cywilnej w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze w Komendzie Powiatowej Policji w Kazimierzy Wielkiej, przetwarzane są w celu realizacji rekrutacji na stanowisko w służbie cywilnej, na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy.

Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO.

Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa. Podanie danych wymaganych przepisami prawa jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji. Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, numeru PESEL). W tym zakresie osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo do dostępu do treści tych danych, ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania, a także do ich usunięcia.

W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania w przypadkach określonych w RODO.

Przysługuje Pani/ Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mającego siedzibę w Warszawie przy ul. Stawki 2, kod pocztowy: 00-193. Dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r., poz. 164 ze zm.).

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Uprzejmie informujemy, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, własnoręcznie podpisanych i opatrzonych datą oświadczeń, własnoręcznie podpisanego podania. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).

Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub emailem o ich terminie. Wzór oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia. Mażna też pobrać oświadczenie klikając na ten link.

W przygotowanej ofercie należy w sposób jednoznaczny wykazać długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy, poprzez dołączenie kopii: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zakresów obowiązków, ocen okresowych, opinii czy referencji.

Zatrudnienie nowego pracownika w KPP może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego
i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”.

Metryczka

Data publikacji : 17.04.2024
Data modyfikacji : 17.04.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Kazimierzy Wielkiej
Osoba udostępniająca informację:
Kinga Kupiec
Osoba modyfikująca informację:
Kinga Kupiec
do góry