Zespół ds. Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia


Do zadań Zespołu do spraw Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia należy:

  • administrowanie i zarządzanie obiektem Komendy, organizowanie i nadzór nad remontami i konserwacją obiektów służbowych;
  • nadzór nad użytkowaniem i eksploatacją pojazdów oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji;
  • organizowanie napraw i konserwacji sprzętu i urządzeń znajdujących się na wyposażeniu jednostki;
  • organizowanie i nadzorowanie prac zleconych pracownikom obsługi;
  • magazynowanie i prawidłowe ewidencjonowanie środków i materiałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Komendy w ramach przyznanych środków finansowych;
  • prowadzenie oszczędnej gospodarki materiałami i sprzętem;
  • zabezpieczenie obiektów Komendy pod względem przeciwpożarowym i BHP, nadzór nad utrzymaniem czystości w tych obiektach;
  • prowadzenie gospodarki kwaterunkowej;
  • prowadzenie gospodarki mandatami jednostki;
  • sporządzanie list i sprawne wypłacanie uposażeń i innych należności dla  funkcjonariuszy Policji i pracowników cywilnych;
  • koordynowanie działań w zakresie ochrony przeciwpożarowej.

 

Metryczka

Data publikacji : 16.12.2008
Data modyfikacji : 19.01.2016
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Kazimierzy Wielkiej
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Monika Cichy
Osoba udostępniająca informację:
Norbert Gącik Komenda Powiatowa Policji w Kazimierzy Wielkiej
Osoba modyfikująca informację:
Norbert Gącik
do góry